Välkomna hem till oss!

När frågan om jag inte kunde ta foton och visa upp min lägenheten kom så insåg jag att jag har bott här i fyra veckor nu och inte visat upp den ännu - skäms på mig!
Vi är nöjda med allt utom vårt vardagsrum som är ganska tomt men vi satsar på att få upp gardiner och något på väggarna inom kort och då blir det nog mer hemtrevligt :)
Så nu är det bara för att säga - Välkomna hem till oss!



1) Hallen med vår kreativa lösning för klädhängaren - tur vi är långa! 
2) Badrummet med vårt älskade badkar! Toaletten är i ett seprat rum, bakom dörren på bild nr.1
 


3) Från hallen kommer man in i mitt rum
4) Mitt rum med gröna väggar, turkosa gardiner & klistermärken på väggarna - ja, jag bor i barnrummet!
 

5) Min nya säng som är fantastisk skön och min favorithörna vid den vita byrån 
6) "Garderob", fotovägg och skrivbord
 


7) Mellan hallen/mitt rum/badrum finns kök och vardagsrum och sen kommer man in till nästa del av lägenheten där vi bland annat har en låst dörr - ingen som vet vad som finns där bakom :S
8) "Stinky room" för svettiga kläder men som också kan göras om till gästrum
 


9) Erikas rum
10) Inblick i köket som är något av det bästa i hela lägenheten och det är öppet in till vardagsrummet vilket är jättetrevligt!



11) Köket från en annan vinkel
12) Vardagsrummet sett från köket och om man går till höger så kommer man till "min del" av lägenheten och går man till vänster kommer man till "Erikas del". Perfekt att kök och vardagsrum är i mitten så vi har lite privat känsla när vi är på våra rum - man hör liksom inte ens varandra när man pratar i telefon eller kollar film om vi är på våra rum med stängda dörrar - tummen upp för det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback