Tråkigt besked :(

Igår kväll fick jag beskedet av min tränare att jag klubben precis fått information från det franska förbundet att jag inte är spelklar. Detta innebär att jag inte får spela de två första matcherna för säsongen och kommer alltså inte spela match med mitt lag förrän 5:e oktober, tidigast. I nuläget har vi ingen aning om varför och klubben + min agent jobbar för fullt med att ta reda på vad som gått fel och vad som skall gäras för att lösa det. 

Jag är förstås besviken och ledsen över situationen och skulle helst av allt bara vilja åka hem i 2 veckor och komma tillbaka när allt detta har blåst över men jag tror tyvärr inte att det är möjligt. Det är väl bara att bita ihop, hitta en stor dos tålamod och försöka hitta andra meningsfulla saker att fylla dagarna med helt enkelt!
 

Önskar jag kunde åkt hem och ridit ett pass på den här stjärnan för att rensa tankarna... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback