Tjatig?

God morgon tisdag!

Tycker på något sätt det känns som att mina inlägg börjar bli lite lätt tjatiga och jag vet inte riktigt vad som ska ändras för min vardag är ju inte den mest variationsrika då jag och de flesta andra elitidrottare är något av jättebebisar allihopa: vi äter, sover, tränar och blir det inte som vi är vana vid eller på det sätt som vi vill så blir det ett väldans liv - därav mitt något rutinbaserade liv just nu!

Den här morgonen vaknade jag upp med en härlig träningsvärk från gårdagens gympass :) Raka marklyft, frivändingar och bänkpress brukar ju ge galet med träningsvärk och den är på god väg att kicka in kan jag säga!Idag är det träning 12.00-13.30 och 20.00-22.00 och där i mellan skall jag till läkaren osm fixar mina inlägg. Ingen aning om vad dagens besök handlar om då han gjorde avtryck i torsdags och jag inte får mina inlägg förrän vid nästa besök men, men, något vettigt hoppas jag att han kommer göra iaf :)
 
Någon som har något önskemål om vad bloggen kan innehålla? Något ni är nyfikna på om livet i Calais? Eller något helt annat? Fråga på så ska jag se vad jag kan göra!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback