Sent inlägg...

Förstår inte varför det inte blivit något inlägg skrivit tidgare idag men dagen har väl varit lite upp och ner tror jag så det kanske beror på det... 
 
Började dagen med att inte vakna när alarmet ringer - ni som känner mig vet att det typ aldrig händer!! Vaknade 25 min sent men hann ändå med vad jag skulle, trots att det blev stressigt. HATAR att försova mig, det känns som hela dagen liksom blir rörig pga det :S 
Hade läkartid på morgonen för den officella undersökningen som måste vara gjord och skickas till franska volleybollförbundet innan seriestart. Känns så galet löjligt och något de gör bara för att de måste tyvärr, då det vi gjorde var vägdes, mättes, kollade blodtryck och puls, sen gjorde vi 30 knäböj och han kollade pulsen igen - asså seriöst!?
Efter detta åkte vi hemåt och jag gav mig ut på en löptur längs med havet - fantastiskt trevligt att springa med havsutsikt! Gjorde lite ärenden på posten efter detta och slog mig sen ner på en uteservering och läste lite. Har varit helt fantastiskt sommmarväder här idag :)
Eftermiddagen tillbringades i sängen framför PLL och med lite smågodis - älskar att jag fortfarande har kvar en liten del av Sverige!
Kvällsträning idag, den sista på egen hand, imorgon tar presidentens fru hand om oss! Blev lite rörigt även här men kändes helt okej iaf så vi får väl vara nöjda med det :)
 
På fredag är det dags för första försäsongsmatchen - herregud hur ska detta gå :S
 

Blev pannkakor till middag ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback