Oh boy, vilket vackert väder!

God morgon!
 
Har drömt sjukt konstiga saker i natt - tro kanske inte att jag ska kolla på PLL innan jag somnar, det slutar bara med att jag försöker ta reda på vem A är i mina drömmar, läskigt!!

Idag skiner solen här i Calais och vi ska börja dagen med att åka och kolla på Geri´s lägenhet då hon får nycklarna till den idag. Hon är inte helt nöjd med var den ligger så vi håller tummarna för att det är en jättefin lägenhet istället :)
Ska efter det åka och gyma, vi känner att våra kroppar börjar rasa ihop efter några dagars ledighet så det ska bli jätteskönt att köra ett gympass och efter det lite bastu!
 
Resten av dagen är väldigt fri, vet inte riktigt vad som händer men håller vädret i sig blir det nog en promenad ner till stranden - gäller att passa på innan det riktiga höstvädret dyker upp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback