Morgonjogg

Idag var jag duktigt trött och sliten när jag vaknade men lyckades överlista känslan och gav mig ut på en löptur, vilket jag är väldigt nöjd över!
Sprang ner till stranden, sen bort en bit på stranden, stretchade, kröde lite fys och sedan joggade jag tillbaka längs med stranden. Innan jag svängde hemåt passade jag på att kyla ner/isa mina fötter som inte är så nöjda med livet just nu - en ömmande hälsena på högerfoten + en stel fotled på vänsterfoten är det som jag dras med för tillfället. Var väldigt skönt att stå med fötterna i havet en stund!
Promenerade sedan hem, stretchade lite längs med vägen och nu har jag precis ätit en god frukost :)
Slänger in en bilde på dagens löprunda också!
 

staticmap.png

Inte längre än 4km, men var en lagom tur för att väcka kroppen iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback