Måndag 2/9-2013

Dagen idag har inte varit särskilt intensvi men jag har hunnit med en hel del ändå :)
Började med en timme på gymet vilket var jätteskönt!! Körde en del rehab för ryggen, och en del för att jobba igenom kroppen så jag är redo för träning imorgon. Nytt på den fronten är att vår tränare skall komma tillbaka på onsdag så han måste ha tillfrisknat fort och imorgon ansvarar presidentens fru för träningarna så det kommer nog bli bra. Skönt att se ett slut på ovissheten kring tränare iaf!
Efter gymet blev det lite shopping, lunch och chill innan vi lämnade av Geri (vår bulgariska) i hennes nya lägenhet. Den var verkligen superfin så hon och Ioana kommer nog få det kanon där när de väl kommit iordning!
På vägen hem strosade jag genom stan, framkallade lite foton, fönstershoppade och njöt av att promenera omkring på egen hand - lite egentid är aldrig fel!!


I eftermiddags blev det även ett skypesamtal med mina saknade föräldrar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback