Introduktion


Började dagen med min grymma frukost som jag efter att ha varit utan en dag (försöker lyxa till söndagsfrukosten lite så det är därför) längtar till. Min frukost består av havregrynsgröt blandat med russin, torkade fikon, linfrön och banan + 2 knäckemackor + 1 glas C-vitamin. 
Efter denna grymma frukosten åkte vi iväg till fotbollsarenan där vårt gym är och jag körde ett grymt gympass med frivändningar, marklyft, bänkpress m.m.
Efter en kort sväng på stan blev det lunch och lite kontorstid vid datorn. Funderar på att fylla min termosmugg med kaffe, ta med mig min bok och promenera ut i solen en stund, vi har ju ändå +18 grader så det gäller att passa på! Ikväll hoppas jag att jag har motivationen och energin för att ta mig ut på ett intervallpass löpning, men vi får se hur det blir med det ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback