Fullt upp!

Jag såg att i mitt inlägg från i fredags morse så hade jag lite ångest över att vara kvar här under vår långa ledighet men det skulle ju visa sig vara helt obefogat för jag har verkligen haft fullt upp!!
 
Fredagen började med träning (utan tränare) och vi gjorde ett ganska bra jobb ändå, för att bara vara 7 spelare liksom. Var sen helt sänkt hela eftermiddagen och vilade en massa för att ladda upp inför kvällens festligheter. Blev en rolig kväll som började i lägenheten med öl, musik och tjejsnack för att sedan fortsätta på en pop/rock-bar som ägs av en lagkamrats pojkvän. Livemusik, god öl, bra sällskap och roliga konversationer gjorde det till en bra kväll!
 
Lördagen inleddes med sovmorgon och sen bar det av till shoppingcentret utanför stan. Första gången jag körde bil i Frankrike och det gick riktigt bra om jag får säga det själv! Gick några timmar i en stor outlet (typ som Freeport/Barkarby) och sedan en stund i shoppingcentret. Var så galet stort så vi hann väl se 1/5-del av det tror jag - känns bra inför framtida lediga dagar! Hem och vända för att sedan gå på fotboll som vi blivit inbjudna till. Vi kollade på matchen, hängde i VIP-delen, minglade med sponsorer, träffade vår fysio (som bjudit in oss då han jobbar med fotbollslaget också) och träffade spelarna efter matchen - helt galet hur små fotbollsspelare är, haha!!
 
Söndagen startade på sjukhuset för att hälsa på vår tränare som är inlagd med migrän, så lämnade blommor och choklad (som han inte kan äta men hans fru kanske kan roa sig med den!) men efter 5min orkade han inte mer, men det var skönt att få träffa honom och få hans version om vad som händer och hur han mår på bra engelska och inte genom fransk-engelska med kroppsspråk som hjälp. 
Spenderade sedan dryga två timmar på stranden då det var beachvolleybollturnering så även där träffade vi en massa folk från klubben, hälsade på borgmästaren, träffade herrlaget i volleyboll som också spelar i Pro B (andraligan) och hade allmänt trevligt. Presidenten tog sedan med oss till en fantastiskt vacker utsiktsplats med låååånga sandstränder så där kommer vi hänga i vår :) Man kunde även se England på andra sidan vattnet så nu kan jag skryta med att jag iaf sett England även om jag inte varit där, haha.
Resten av em/kvällen har det blivit PLL, fika, middag med min bulgariska lagkamrat, skypedejt och nu bakar vi smulpaj så det blir nog ett bra avslut på den här dagen också!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback