Franskt mobilnummer!

Eftermiddagens träningspass innehöll en himla massa spel vilket var ofantligt nyttigt för oss men oj vad man inser hur lång väg vi har att gå :S Det kan nog bli riktigt bra men vi är inte riktigt där ännu - precis som en försäsong skall vara helt enkelt :) Blev cirkelfys till uppvärmning och efter det + 1,5 timmes spel var jag duktigt svettig, älskar den känslan!!
 
Hemma väntade ett simkort från FREE på mig så efter lite pyssel med det så är nu mitt franska mobilnr kopplat till min iPhone och mitt svenska till en gammal sony ericsson - lycka på hög nivå. Lyckades dock ändra nån inställning på What´s app så har ni ett franskt nr där så är det jag, hehe :S

Nu blir det ett avsnitt PLL innan läggdags och imorgon är det sovmorgon, börjar inte träna förrän 12 :D


Älskade sommarminne <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback