Dubbla träningar i 30 graders värme!!!

Det är precis så svettigt som det låter kan jag meddela!!
Det räcker att man typ funderar på att röra sig i hallen så börjar svetten att rinna, men jag tränar mycket hellre så än i en iskall hall, så jag njuter ändå av värmen :)
Två träningar idag som sagt ochg de flesta är ganska trötta, jag känner mig dock oförskämnt fräsch - har väl den aktiva sommaren att tacka för det, man ska inte underskatta stallarbete, ridning och utomhusträning för det verkar ha gett resultat!

Imorgon är det sovmorgon, men jag funderar på att ta en löptur på stranden, känns som det ger en massa energi så det kan helt klart vara värt det. Sen mellan kl 15-17 kommer en tekniken och installerar vårt internet/tv/fasta telefon så nu jäklar kan vi prata på skype utan störningar + ha internet i hela lägenheten, ååååhhhh vad jag längtar!!
 
Kvällen kommer tillbringas i Harnes för match - spännande spännande!!
 

Det är här man ska vara när det är 30 grader ute!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback