Crossfit...

Idag är det onsdag och det är sjukt hur snabbt veckan går när man är ledig på måndagen, nu är man liksom redan halvvägs genom veckan :)
Det som står på dagens schema är att klockan 10-11 så ska vi köra ett crossfitpass och efter det mellan 12-14 väntar ett volleybollpass. Förra året körde vi två crossfitpass i Vannes och det var bland det jobbigaste jag någonsin gjort så jag ser inte direkt fram emot dagens äventyr :S Astmamedecinen åker iaf med, minns allt för väl problemen med andningen som uppstos förra gången och det ska inte få hända igen!
 
Eftermiddagen tror jag att jag ska spendera inne i centrum (om det inte ösregnar) för att framkalla lite foton och handla grejer för att kunna göra cupcakes ikväll. När man inte är spelklar så får jag trösta mig med annat helt enkelt!
 

Håller tummarna iaf!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback