Bright shining as the sun

Vaknade upp hyffsat förvirrad över vad jag var någonstans då drömmarna jag haft i natt handlade om människor som i allra högsta grad befinner sig i Sverige, så det tog en liten stund innan jag insåg var jag var någonstans och vad som väntade mig den här dagen. 
Det som står på dagens schema är två träningar, vad vi tror innehåller de volleyboll båda två men man vet aldrig. Där i mellan skall det lagas lunch, vi ska hämta vår internetbox (på fredag smäller det, då får vi bra internet, tv och fast telefon, lääääängtar!!), förmodligen slötitta lite på PLL och ta en power nap. Hoppas också att solen tar sig igenom dismolnen så att det kan bli kaffe i parken i eftermiddagssolen :)

Hoppas ni alla får en superhärlig dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback