Bortamatch i Laon

Idag är det dags att lufta den blåa matchtröjan då det är dags för bortamatch mot Laon, ca 3 timmar söderut. Jag är fortfarande inte spelklar utan åker endast med som stöd, support och hejjarklack - inte helt illa det heller! Dessutom har vi lyxen att få åka storbuss idag vilket är galet skönt då man får lite egentid, kan titta på film på datorn utan att bli allt för åksjuk och kanske sova en stund med utsträckta ben och inte som i en liten boll som man tvingas göra i minibussen. Matchstart är klockan 20.00 och efter avslutad match skall det duschas, stretchas, ätas och sedan har vi 3 timmar hem så vi lär vara hemma en bra bit efter midnatt. 
 
Dagens träning bestod av 20min poweryoga som uppvärmning och stretching inför löpturen till hallen som idag gick fantastiskt snabbt - börjar få upp löpkänslan nu igen :) Sen var det 1 timmes lugn träning för de som ska spela och för min del innebar det en hel del hopp och anfall vilket jag var fantastiskt nöjd över! Nu när jag inte spelar så är de skönt att få köra lite extra tung träning, en del cardio etc för att inte kroppen (och knoppen!!!) skall bli allt för frustrerad och ingen är gladare än jag över att få köra lite löpning! Poweryogan skall jag försöka fortsätta köra då den är riktigt bra både för rörelseträning, stretching och styrka!
 
Nu är det dags att förbereda för mellis som skall med på bussen, måla naglarna rosa och packa väskan för att infinna mig vid rådhuset för avresa klockan 14.30, håll tummarna för oss idag!!!
 

En bild som inte alls har med texten att göra men, men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback