VINST!

Börjar bli en vana nu att skriva att vi vinner med 3-0 men det är så det är och jag klagar inte :)
Matchen var lite svajig men i slutändan blev väldigt tydliga siffror som jag tror blev 25-16, 25-18 och 25-19 men vi hade några svackor som var på tok för djupa och igår hade tur att motståndarna inte var på topp men de svackorna har vi inte råd med när vi spelar mot bättre lag så nu är det bara att ladda batterierna för imorgon börjar en ny träningsvecka för nu vänder serien. Det innebär att alla lagen har bättre koll på varandra och det kommer att bli tuffare matcher!

Nu är jag på språng nu då solen skiner här i Calais och idag står det sightseeing och turistande på kartan. Kameran åker självklart med så jag hoppas kunna bjuda på lite bilder ikväll eller kanske imorgon får vår turistsöndag!

Ha en alldeles fantastisk söndag mina vänner och passa på att ge era nära och kära en extra kram, berätta för dem hur mycket de betyder för er eller skicka iväg ett sms till vännerna som inte bor nära och berätta hur mycket ni saknar dem - det skall jag göra idag!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback