Trött tjej

Blev en galet seg eftermiddag med lite slötittande på serier, läsa skvallertidningar, dricka te och äta mörk choklad. Tog mig i alla fall i kragen och gick bort till mataffären för att handla hem lite frukt och annat nödvändigt. Jag bara älskar att clementinerna börjar komma nu och även om vissa är lite sura fortfarande så älskar jag att det är säsong för dem just nu!

Träningen gick helt okej idag. Är så skönt på tisdagen då man är pigg och fräsch i kroppen, taggad på volleyboll efter lite ledig tid och det mesta känns helt enkelt bra. Träningsvärken från två pass på gymet försvinner efter uppvärmningen så det var inga problem med det heller :)

Blev förlust för våra herrar i kvällens match men det gjorde att jag hann hem och fick tid för en kopp te och lite vilotid i soffan innan det är dags att sova. Imorgon väntar ett morgonpass volleyboll och sedan blir det lunch på vårt favoritställe - sushibuffé!!!


Saknar <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback