Tack för fantastiska dagar!

Sitter i soffan med en kopp karamellte, tända ljus och lyssnar på "Fattig bonddräng" - mysigare måndagkväll får man väl ändå leta efter?

För er som läser min blogg och som känner mig har kanske vetat att mina föräldrar har varit på besök den senaste veckan. Detta är något vi tillsammans bestämde att inte skriva om förrän de var hemma igen då vissa hus som stått tomma under semestrar har fått oönskat besök av inbrottstjuvar då de läst om resor i sociala medier och det var ingenting vi ville skulle hända mina föräldrars hus.

Det har i vilket fall varit helt fantastiska dagar tillsammans med dem och vi har hunnit med en massa roliga och mysiga saker. Vi har varit på shoppingtur i Lille, druckit kaffe på uteservering, ätit middag på restaurang, besökt gamla kuststäder här runt Calais och bara myst och skrattat en massa tillsammans. Jag står mina föräldrar väldigt nära och de betyder väldigt mycket för mig. Jag längtar efter att få komma hem i jul och få spendera kvalitetstid tillsammans med dem igen. Men fram till dess så får jag leva på den senaste veckan och titta på alla roliga kort vi tagit!


Jag älskar er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback