Smärta, trött och redo för sängen...

... det är ungefär så jag känner mig just nu!

Usch vad jag låtit gnällig de senaste dagarna men det är nog bara en fas just nu som är lite tuffare och jag vill vara ärlig i min blogg - proffslivet är inte alltid en dans på rosor!
Fysion masserade min fot idag och behandlade den med ultraljud och elektricitet men det blev då inte bättre av det utan smärtan var värre under kvällspasset så imorgon får det bli en träning utan hopp så hoppas jag att lördagens match kommer vara mindre smärtsam. Nästa vecka kommer vår riktiga fysio tillbaka så då får det bli ett besök hos honom så får vi se om han kan få ordning på det här!

Träningarna har annars gått ganska bra idag och det har varit roligt att träna och spela. Dock skall det bli skönt med bara ett pass imorgon och nästan 24 timmars vila mellan passen då det börjar klockan 18.00 vilket min kropp nog kommer att vara väldigt tacksam för :)

Men nu är det snart dags för sängen - sov gott alla där ute!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback