Shopping

Idag har det varit en intensiv dag med många timmar som spenderats i shoppingens tecken. Det är skönt med dessa lediga fredagar (vi tränar inte förrän mellan 18-20) då man hinner med en hel del annat, så som att leva lite vanligt liv :)

Började på vår härliga sportbutik Decathlon idag och där blev det både inhandlat väska, klocka och löparbyxor. Finns så mycket fint och praktiskt i den butiken att jag skulle kunnat köpa hur mycket som helst men nu fick jag försöka tänka logiskt och fundera på vad jag verkligen behövde.
zoom_400PX_mediacom_650801507
Blev sedan besök på vår outlet och även en tur i shoppingcentret. Kom därifrån med puder och en vintermössa som jag spanat på länge så nu kan det bli kallt och storm - jag är redo!

Nu blir det snart lite mellis, kanske ett avsnitt av ensam mamma söker och sedan är det dags för veckans sista tuffa träning, imorgon väntas sista matchen innan serien vänder!!

big_800PX_mediacom_588713965
Bjuder på bilder från två av dagens inköp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback