Redan torsdag!

Då var det redan torsdag och den här veckan har verkligen rusat förbi och resten av veckan kommer säkerligen att gå lika fort då det är fullt upp ända fram till söndag men jag ska inte klaga, vill att tiden skall försvinna snabbt nu så att det blir tisdag och mina saknade föräldrar kommer på besök!!

Idag började jag och min roomie med att åka till Lidl för lite shopping. Det är riktigt ruskväder ute med full storm och regn så det blev både handledsvärmare och regnjacka på idag. Vi klagade lite grann över vädret men insåg sen att vi har blivit bortskämda med över +15 grader och sol typ varenda dag de senaste 3 veckorna så egentligen har vi ingenting att klaga över utan nu gäller det bara att uppskatta höstrusket!

Det som nu står på schemat är träning mellan 12-14, hem och äta och vila för att sedan skypa med mina favoriter i Mölndal. Skall bli spännande att se vad mina 2-åriga kompisar hittar på för bus idag och vad de vill visa upp för någonting denna gång :) Skall bli roligt att få höra hur deras föräldrar har det också så klart, Johan spelade första seriematchen med sitt nya lag i helgen så skall bli roligt att höra om det! Ikväll blir det ännu ett träningspass mellan 20-22 och min gissning är att jag kommer sova gott efter den här dagens utmaningar :)

Idag börjar vi träningen med 1 timmes fys och det brukar vara riktigt tufft så det ska bli skönt att svettas lite. Kan dela med mig av vårt fysprogram här om det är någon som är intresserad av att testa våra träningar?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback