Onsdag 2/10

På något sätt tror jag att jag har en inbyggd väckarklocka då jag i princip vaknar 07.45 varje morgon, oavsett hur sent eller tidigt jag gått och lagt mig kvällen innan. Utnyttjade morgonen till max och slängde in en maskin tvätt, snörade på mig skorna och gick en 5km powerwalk i ett soligt men blåsigt Calais. Jag tycker det är skönt att ibland väcka kroppen innan träning så man inte kommer till första träningen allt för trött och seg. Jag gör inte detta varje dag men ibland när det känns som kroppen kan behöva det och det brukar varieras mellan löpning, poweryoga eller powerwalk. Är jag ute och springer/promenerar brukar jag sätta på någon grym podcast som kan hålla mig sällskap - funkar toppen!

IMG_2225

IMG_2226IMG_2227

Idag är det träningfrån 11.45-ca 13.45, ett lugnt pass utan hopp med mycket fokus på serv, servmottagning och defense. Efter det blir det besök hos fysion för justering av rygg och behandling och ikväll är det födelsedagskalas för min rumänska lagkamrat som fyller år idag! Jag skall försöka ta lite bilder hos fysion så delar jag med mig av det besöket i eftermiddag när jag kommer hem!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback