Lördag = matchdag

Äntligen är det lördag och äntligen är det match! Jag har, som ni kanske vet, missat säsongens två första matcher pga problem med min övergång men till dagens match är jag spelklar och mer taggad än någonsin!!

Vi började morgonen med en timmes lugn träning mest för att väcka kroppen och för att få känna lite på boll. Blev bara uppvärmning och sedan serv och servmottagning då en timme går fantastiskt fort. Sen jag kom hem har jag fixat lunch, varit och köpt fika till i eftermiddag och tagit en powernap. Snart skall jag åka och hämta min vän Ellen som kommer med bussen från London, har inte träffat henne på två år så det ska bli jättekul! Anledningen till att hon kommer är att i morgon så åker jag, Ellen och Ioana (min rumänska lagkamrat) till Holland för att spendera två dagar där och framför allt hejja herrlandslaget som spelar VM-kval. Det innebär också att jag får träffa min fina vän Marcus som dessutom har köpt med sig svenskt lösgodis till mig - dubbellycka!!!

Men först är det fullt fokus på matchen som skall genomföras ikväll och det enda som räknas idag är en vinst så det gäller att ha fullt fokus och kriga till sista bollen är vunnen - nu kör vi Stella Calais!

IMG_5952


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback