God morgon!

Jag är en morgonmänniska ut i fingerspetsarna och har inga problem att gå upp tidigt om jag behöver men det som är lite irriterande är att jag vaknar så otroligt tidigt även om jag inte alls behöver det. Jag är oerhört tacksam över mig själv som morgonmänniska när jag tex. behöver gå upp klockan 05.00 på sommaren för att hinna rida innan jobbet eller när vi behöver åka hemifrån klockan 04.30 för att hinna med ett morgonflyg till en bortamatch. Men dagar när vi har dagens första träning klockan 12.00 och jag dessutom vet att eftermiddagen är fullspäckad med grejer så vore det skönt att kunna sova lite längre än till 07.45. Men, men jag får helt enkelt passa på att göra de sakerna som jag inte hinner med i eftermiddag nu på morgonen istället. Idag innebar det att åka och handla, förberedda lunchen som måste med till träningen och att packa väskan för en eftermiddag på språng helt enkelt. Men mitt i allt detta så unnar jag mig ändå en kopp te och lite avkoppling då jag hatar att stressa på morgonen!

För er som nu blev nyfikna på dagens schema så kanske det inte är så stressigt jämfört med många andra människors livspussel men just för mig känns det lite tight om tid idag men jag hoppas hinna med lite vila innan kvällspasset ändå! Här har vi dagens "to-do":
12-14 Volleybollträning
14.30-15.30 Introduktionstest på universitetet för att börja studera franska
16.00 Läkartid för att hämta ut mina nya inlägg
20-22 Volleybollträning

Brukar vara hemma från läkaren runt 16.45 och då blir det helt klart vila, middag och tid för att tagga till nästa träning!

Bild 2013-10-01 kl. 09.49 #2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback