God morgon underbara fredag!

Idag ställde jag klockan på 07.00 vilket det här året räknas som ruskigt tidigt!! Är det inte komiskt, att förra årets studsade jag upp 05.30 minst två dagar i veckan för jobb/träning/resor etc och det här året så är det lika med döden att gå upp före klockan 07.00.. men känner att jag vill komma tillbaka i mina morgonrutiner lite då jag vet att det krävs när jag flyttar hem och lever mitt liv som morgonpigg stalltjej ;)
 
Anledningen till att klockan ringde så tidigt var för att jag hade planerat in en morgonjogg.. Man måste ju bara älska Frankrike när man kan springa i bara en tjocktröja och löparbyxor, det gör liksom att motivationen innfinner sig lite lättare. Springa i Sverige vid den här tiden innebär, snö, ishalka med livet som insats och kall äcklig lugt som ska in i lungorna - nej tack! Blev en kort powerwalk/löpning på dryga 30min och jag måste säga att det kändes riktigt bra och frukosten smakar ju alltid så mycket bättre efter en löprunda tycker jag!
 
Nu är det dags att fixa kaffe, packa skolväskan och ge sig iväg mot skolan för lektion med Claudine. Var över en månad sedan jag hade lektion med henne pga besök från Sverige, lov och tid hos fysion, men men, det ska säkert gå bra :)

Efter skolan blir det träning, vila, och ikväll kör vi gärnet på "Fun Extreme" där det är stor fest och vi är VIP-gäster så vi ska spela så mycket bowling, laserdome, biljard, minigolf etc som vi bara orkar!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback