Fun Extreme

Fredagskvällen spenderade några ur laget på Fun Extreme då vi hade blivit inbjudna till att fira deras 1-års jubileum. Vi var ett glatt gäng som drack drinkar, spelade laserdome, bowlade och spelade massa andra roliga spel. Kan säga att det där med laserdome inte är min starkaste gren men det är ju fantastiskt roligt iaf och det är ju det viktigaste.. Bowlingen storspelade jag i och plockade hem vinsten i den grenen - alltid kul att vinna ;)

Jag skulle sedan ta mig hem med "nattbussen", alltså busstiderna här är ju ett skämt! Den sista bussen enligt dagsschemat avgår klockan 19.05 och sedan börjar nattbussen att gå 20.35 och slytar att gå 23.05. Dessutom heter den "After Bus" och är typ en buss folk ska ta hem från fester, men det är bra tidigt att gå hem från en fest klockan 23.05 tycker jag, särskilt när folk inte dyker upp på nattklubbar förrän klockan 02.00.... fråga mig inte hur de får ihop det! Nattbussen var iaf en liten buss, typ som en modell större på minibuss, och han körde runt halva stan och sedan släppte han av mig i hamnen - mycket trevligt :) Kommer dock aldrig att klaga över busstiderna i Halmstad i sommar, vi kan ju till och med åka hem till Harplinge mitt i natten om vill :P
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback