Sunshine!!

Förstår inte varför just lördagsmorgonen är den värsta, ur trötthets perspektivet då så klart. Tyckte jag fick mina 8-9 timmars sömn i natt men när klockan ringde klockan 09.00 så kändes det ju som att det var ett skämt!! Men tvingade mig upp, åt god frukost med keso och frukt och sedan städade jag min lägenhet innan det var dags för träning.

Det här morgonträningarna före match är aldrig någon höjdare och jag vet inte om jag har hört det för många gånger från Tina eller något men jag har svårt att acceptera folk som inte är redo för morgonträning. Något jag alltid tycker att man skall vara och när folk går och ser allmänt tjuriga ut på en matchdag då blir jag irriterad!! Hoppas mina lagkamrater kommer något gladare till samlingen ikväll för ikväll är det måstematch mot junisarna från volleybollgymnasiet. Även det är det bra kvalité på här i landet så det är några riktigt bra och stora tjejer vi får möta ikväll. Det enda som gäller är vinst, med 3-0 eller 3-1 så nu är det bara att leverera under press!

Håll tummarna för oss ikväll, klockan 19.00 blåser domaren igång och då är det full fart som gäller!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback