Sooooool!!

Idag vaknade jag upp till solsken och även om jag var fruktansvärt trött så hjälpte ändå vädret till lite för att få mig på bättre humör :) Tina försökte förra året predika för att "det spelar ju ingen roll, vi bryr oss inte om vädret" (tror det var för att vi oftast gnällde över regn, storm & kyla) men jag känner att där har hon fel - vädret påverkar visst!!
Gäspade mig igenom min 1½ timmes långa franskalektion.. men det var ändå helt okej, känner att jag förstår det mesta som sägs, vågar prata lite mer och uttalet börjar sitta helt okej så än finns det hopp!!

Nu är det snart dags att trampa iväg till hallen för dagens första träningspass.. har hört att det skall innehålla 20 min uppvärmning, 45 min fys i "Sam´s corner" & 45 min volleyboll där fokus ligger på försvar, försvar och försvar.. Mitt mål för dagen är att inte bli frustrerad - lättare sagt än gjort, men men.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback