Rubrik

God morgon :)
 
Jag tog min skön sovmorgon idag och rullade inte ur sängen förrän närmare halv tio. Det är en riktig lyx kan kunna sova ut nästan varje dag och alltid känna sig pigg och utvilad i huvudet iaf, kroppen är ju sällan så där fantastiskt pigg vilket beror på massa tuffa träningar!
 
Hade en toppendag igår med ett bra pass på gymet där jag slängde in några extra frivändningar. Känner att min kropp saknar frivändningarna så jag skall försöka få in dem på båda mina gympass nu varje vecka. 
Efter träningen slängde vi på oss vanliga kläder och tog en promenad i solskenet :) Gick upp till en butik som ligger ungefär 20-30 min promenad från oss och handlade massa fröer och nötter så när jag kom hem gjorde jag hemmarostad musli - kommer ett inlägg i eftermiddag med bilder och recept!
Kvällen tillbringade jag nere hos Anneka med lite fix och planering av sommaren vilket inte är det lättaste! Måste ta och ringa Tina i dagarna så jag får lite koll på landslaget iaf!! Hade en fin skypedate också som fick mig att längta och sakna så där lite extra....
 
Och dagens goda nyheter - paketet jag skickade till USA har kommit fram, det tog bara 9 dagar, är inte det helt otroligt!? Lycklig över det är jag iaf :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback