Paris!

Vilket fantastiskt jullov jag har haft hemma och det är galet vad mycket underbara människor jag haft tid att träffa!!! Detta gav mig energi till tusen och jag känner mig faktiskt ganska redo att ta tag i verkligheten igen imorgon! Tänkte skriva ett långt inlägg om julledigheten men det får bli när jag är hemma i Vannes och har tillgång till dator och alla bilder :)

Just nu sitter jag på Starbucks på flygplatsen i Paris och väntar på tåget som går via Nantes till Vannes., är framme vid 18tiden ikväll och då är det dags att handla, packa upp och försöka få tag i schemat för veckan så jag vet när jag börjar jobba imorgon ;) det här med framförhållning är väl inte fransmännens starkare sida men skall få reda på det på ett eller annat sätt hoppas jag!

Känns som det blir en bra start på våren då det är läger till helgen som skall innehålla golf & spa så det kommer nog inte gå nöd på oss i uppstarten iaf ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback