Mardi 8/1 - 2013

Den här dagen har varit lång och ganska tuff, rent fysisk. Vi har en del skaor i laget vilket resulterar att vi bara är 7-8 spelare på träningarna just nu vilket märks i slutet av varje dag om man säger så. Det är riktigt bra under träningarna då det är mer fokus på individuella touch och jag har fått fokusera mycket på min anfallsteknik tex. vilket jag verkligen behöver jobba mer med! Men kroppen gör lite extra ont ikväll pga att det är mer intensivt och högre tempo för oss på träningarna så den lediga eftermiddagen imorgon är välkommen om man säger så :)
 
Idag var det premiär för vår nya fystränare som skall ha footwork/kordination med oss en gång i veckan. Det var en del häckar inblandat, vristhopp, olika rytmiska uppvärmningsövningar & sprinter. Jag är väldigt tacksam för all tid vi har ägnat åt detta både i EVS & i landslaget, detta gjorde att ingenting av det kändes speciellt nytt utan jag kände till de flesta av övningarna. Dock är det ju massor av teknik som behöver läggas till för att det skall utföras perfekt, men det känns roligt att vi skall börja med detta i alla fall!!

Nu skall jag snart krypa ner i sängen och ladda för morgondagens pass i gymet.. tror på någon form av cirkelträning, kanske lägger upp träningsprogramet här sedan om det är någon som är sugen på att testa vår styrketräningen!?
 

Kommentarer
johanna säger:

lägg gärna upp passet, kan vara kul att se vad ni kör !! lägg gärna upp receptet på shaken me =) kram!

Svar: Absolut, kommer imorgon!
Andréa

2013-01-08 | 21:50:10
Bloggadress: http://larssonjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback