God morgon!

Vaknade upp till ett grått och trist Vannes idag, gissar att vi nu är inne i vintern här men kan väl inte riktigt likna det med svensk vinter.. det är inte speciellt kallt, mellan +7-+10 grader ligger vi nog på varje dag, men det ör grått och hänger lite regn  i luften mest hela tiden. Kan säga att jag verkligen längtar efter att våren skall hitta hit så jag kan sitta på uteserveringarna och dricka kaffe och läsa en bra bok, åååå vad jag längtar!

Nu är det dags att packa väskan och sen gå två trappor ner, är bjuden på frukost hos min granne Anneka, och det bjuds på risgrynsgröt idag så det blir en toppenfrukost för att orka med gymet som väntar :)
Bjuder på bilder av ett coolt beachlinne som jag igår fick av min lagkamrat Micha som spelat för Tjeckiens beachlandslag.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback