Full fart mot helgen!

Idag unnade jag mig en sovmorgon! Vaknade visserligen vid klockan 9 men låg kvar i sängen i över en timme å läste och laddade upp för den här dagen.
Torsdag är det idag och eftersom det är cupmatch i helgen så har vi ingen video. Lagen vi spelar mot i cupen har vi ingen video på och eftersom cupen inte prioriteras så högt här så tar man det lite som det kommer. Kan vara otroligt frustrerande att den inställningen råder i laget innan matchen men börjar vänja mig nu och jag kan ju fortfarande vara taggad till tusen även om mitt lag inte är det!!
Två träningar skall det i alla fall hinnas med idag och mellan passen behöver jag baka frökex och ta med mig till kvällens apéro som även skall innehålla "Secret Santa". Ja, julen var för över två veckor sedan men här i Frankrike stressar vi inte igenom någonting så det är först nu det har blivit dags för detta.. det är tur man börjar vänja sig vid den franska mentaliteten i alla fall ;)

Innan jag vet ordet av kommer den här torsdagen att vara till över och då har vi bara en träning kvar innan match och sen har ytterligare en vecka gått... tiden går bara snabbare och snabbare tycker jag!!

 
Saknar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback