:)

Igår klockan 14.43 klev Siri av tåget på tågstationen i Vannes.. efter en lång resa för hennes del med ett antal språkproblem så var hon i alla fall framme :) Är så härligt att hon också har fått uppleva paniken i folks ögon när man ställer den lilla simpla frågan "do you speak english?", haha :P

Vi hann med en sen lunch och även fika med ctans bästa pain au chocolat innna det var dags att traska iväg till träningen. En lång och seg träning där hon inte direkt fick se oss på vårt bästa humör men vi gjorde en hel okej träningen och Michel tyckte det var bra att hon var där för då spelade jag bättre! Vet inte riktigt om jag håller med om att jag gjorde en sån kanonträning men, men man får glad för det lilla berömmet man får :)
 
Kvällen blev inte så lång då Siri var trött efter sin långa resa och jag tackar ju aldrig nej till en tidig kväll så vi kröp ner i sängen och somnade gott båda två,,, jag har drömt så sjuka saker i natt, undrar vad alla mina drömmar egentligen betyder!?!?
 
Nu är det i alla fall fredag och jag har laddat kaffebryggaren för snart skall jag bege mig mot skolan för 1½ timmes franska lektion. Hoppas på en bra lektion och inte allt för många gäspningar under lektionen ;) Sen är det video + 2 timmars träning som gäller och sen är det äntligen ledig fredag eftermiddag!! Den skall spenderas på stan med fika, fönstershopping och rundvandring i Vannes så Siri hittar lite nu när jag är borta i helgen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback