2012!

Hur har ditt 2012 varit?
Mitt 2012 har varit väldigt händelserikt och jag har gjort massor av saker som jag aldrig har gjort innan. Även om året inleddes med två dödsfall och saknade av de personerna har självklart följt med under hela året så blev året bara bättre och bättre. Jag har gått på två bröllop, åkt på en galen Greklandsresa tillsammans med en fin vän, spelat EM-kval, tillbringat fantastiskt många timmar på hästryggen, haft mina första ridlektioner som ridlärare, och det största av allt kanske är att jag tog mig i kragen och flyttade till Frankrike som proffessionell volleybollspelare.
 
Tror du att år 2013 kommer blir bättre?
2012 är helt klart svårslaget men jag är positiv och tror självklart att 2013 kommer att bli ännu bättre!
 
Blev du kär i år?
Nej, men jag träfade en person som betyder mycket för mig!
 
Vilket datum från 2012 kommer du aldrig glömma?
9:e juni då två av mina närmaste vänner gifte sig
 
Vad är din största framgång 2012?
Att jag flyttade till Frankrike och började min karriär som proffessionell volleybollspelare
 
Bästa köpet?
Min kamera, Canon G12
 
Vad spenderade du mest pengar på?
 
Mat, helt klart.. tråkigt kanske men oj vad gott ;)
 
Gjorde någonting dig riktigt glad?
Många tillfällen och personer har gjort mig riktigt glad under året men den härligaste känslan var nog ändå efter hoppträningen på Knubbe då jag, Nico & Amanda kände oss som 12åriga stalltjejer som inte kunde sluta pussa på våra hästar och känna lyckan efter att få träna igen. Löjligt kanske, men den där ärliga känslan har jag inte känt sen jag var typ 14 år och red Lucky :)
 
Vilka sånger kommer påminna dig om 2012?
Dansa Pausa, Whistle, Read all about it, Bara Bará Beré Berê
 
Vem har du umgåtts med mest?
Hm, vet inte om någon toppar den platsen faktiskt... Men Anneka såg jag ju varje dag i 3 månaders tid så hon är nära ;)
 
Bästa minnet från 2012?
Hela Greklandsresan tillsammans med Aida
 
Hur många kysste du?
Två stycken
 
Är det något du saknar år 2012 och vill ha 2013?
Alla vänner som bor på tok för långt bort!!
 
Vad önskar du att du gjort mer?
Njutit av vardagen och uppskattat alla fina människor jag haft omkring mig
 
Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat!!
 
Favoritprogram på tv?
Så ska det låta :P
 
Största musikaliska upptäckten?
The Icarus Account
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
Jobbade några extra timmar på förmiddagen, tränade och sedan tillbringade jag kvällen tillsammans med en favoritperson med film, kladdkaka & kortspel - en toppenbra födelsedag!
 
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Att året inte hade börjat med att två fina människor lämnade oss...
 
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner & min familj!
 
Vem saknade du?
Alla som bor på tok för långt bort!!!
 
De bästa nya människorna du träffade?
Anneka - my Scandinavian sister, fick träffa Oliver & Rasmus för första gången, C
 
Det bästa du har åstadkommit i år?
Packat väskan, lämnat tryggheten i Sverige och flyttat till Vannes
 
Vad vill du säga till dig själv inför 2013:
Grubbla inte så mycket på framtiden och de personer som kommer att vara i den/eller inte. Allt kommer att lösa sig förr eller senare så ha tålamod och njut av stunden istället :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback