Brist på motivation...

 
Ja, så har det varit den här veckan.. och det är egentligen första deppen jag haft sen jag flyttade hit så måste erkänna att jag klarade mig ganska länge ändå :)
 
Har väl inte varit någon större fara på taket, bara det att cykelturen till hallen har tagit emot lite extra, vetskapen om att kroppen gör ont har varit extra jobbig och saknaden av nära och kära har varit påtagligare än vanligt.
Vet ju att jag har det fantastiskt bra här nere med fina lagkompisar runt omkring mig, ett bra lag, bra tränare och en vacker och mysig stad att strosa omrking i.. men ibland tar det bara emot, och det gör det nog oavsett var man lever och vad man har för sig - sånt är livet helt enkelt!
 
Men idag efter träningen ryckte jag upp mig och tog en tur på stan tillsammans med Anneka och vi hittade ett mysigt fik där jag kunde dricka latte - lyckan var total!!! 
Kvällen har spenderats med egengjord pizza, tv-serier och packande för imorgon bär det av till rivieran och match mot St Rapahel (samma lag som i cup-semifinalen förra veckan). Så avfärd här i från klockan 06.20 i morgon bitti och sen blir det flyg, vila, match, sova, flyg och hemma igen på söndag runt klockan 14.00 - lovely!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback