God morgon Calais!

Jaha idag vaknade jag upp till första dagen i Calais och insåg att jag sovit riktigt gott. Hade inte riktigt förväntat mig det då sängen kändes hård, gnisslade så fort man rörde sig och var en aning för kort men där hade jag oroat mig i onödan för jag sov galet bra!! Hoppas att det håller i sig och inte bara berodde på att jag var helt sänkt efter en lång resdag ;)

Idag väntar två träningar, vår tränare sa igår "Why should we wait with training now when you are here!?" - och jag får väl erkänna att jag håller med!! Ska bli riktigt kul att få starta igång en ny säsong även om jag inte förväntar mig strålande reusltat direkt ;) Men det är bara 1 månad kvar till serien kickar igång och innan dess ska vi bland annat hinna med en försäsongsturnering där ett av motståndarlagen är mitt gamla lag från Vannes och då gäller det att vara på topp!!!
 
Får se vad den här dagen annars har att erbjuda, hoppas det kan bli en promenad ner till havet kanske :)
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback