äta - träna - sova

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om här idag, händer då inget speciellt i min kalender för tillfället och det är ju lätt så proffslivet ser ut: sova - äta - träna - äta - sova- träna - äta -sova etc.. börjar komma in i det mer och mer och förhoppningsvis så kommer kroppen också in i det mer efterhand och då släpper tröttheten lite snabbare så man faktiskt orkar ta sig utanför lägenheten ibland :P

Igår började min vänstra fot att krångla så nu sitter jag och väntar på en tid hos vår fysio så han kan säga vad som är fel. Den bara låste sig helt plötsligt och nu är det bra igen så länge jag inte vinklar den för mycket eller belastar den i ytterlägen - mycket märkligt! Jag försökte övertala vår tränare om att få träna ikväll men han tyclte det var dumt att göra det innan jag fått besked från fysion så vi får se hur det blir... dock fick jag precis ett telefonsamtal från vår vice president som ska ta mig till fysion kl 14.30 så vi hoppas på positivt besked därifrån så kan jag vara med på träningen ikväll!!!

Imorgon väntar en helt ledig dag och jag hoppas på uppehåll så jag kan ta mig ner på stan för att utforska lite mer :) 


Detta är en saknad stjärna!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback