1 veckaca

En vecka är precis så länge som jag har varit här nu och det är märkligt hur det kan kännas som jag bott här i en hel evighet samtidigt som det känns som jag precis flyttade hit. Men om man tänker efter så är det ganska vanligt att man åker på semester en vecka och hade det varit fallet så hade jag varit på väg hem just i detta nu. Efter en veckas semester så kan man känna sig ganska nöjd och på något sätt "färdig" med staden man besökt och det känns nästan lite skönt att få komma hem igen. Jag har inte ens fått börja upptäcka Calais, har inte tagit en endaste fika på ett café i centrum, inte promenerat genom parkerna i stan och inte tagit mer än max 10 foton på min nya stad. Jag är inte färdig med Calais ännu på långa vägar, jag har så mycket kvar att få upptäcka och just ikväll känns det helt fantastiskt :) 

Imorgon är vi lediga och då skall jag göra en hel del av allt det där jag inte hunnit med ännu. Vill inte planera för mycket men det är mycket möjligt att det blir en strandpromenad, kaffe i centrum och en del promenerande i parkerna på vägen dit. Solen skall skina imorgon och det ska bli+19 grader så det gäller ju att njuta när man kan! Åh vad jag älskar att ha en ledig dag så här mitt i veckan!!!
 

215058_5221111605_4593_n.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback