Sol & Värme!

Igår när vi kom hem från vår långa resa så kröp det i benen efter att ha suttit stilla så länge. När dessutom solen sken och vi såg folk i shorts på vägen hem så var det inte ett svårt beslut att fatta när jag funderade på vad jag skulle göra resten av dagen: Promenad i solskenet så klart!

Shortsen åkte på, musik i öronen och sen traskade jag iväg. Kändes som att hela Vannes befolkning tänkte samma sak och det var packat med folk på promenadvägarna. Men det var riktigt mysigt att gå längs med vattnet och njuta av värmen. Tog en 20 min paus vid ett litet turistställe där barnen plaskade i vattnet och folk åt glass. Jag nöjde mig med att dricka vatten och sola innan jag gick hemåt igen. Nästa gång blir det en löptur dit och då ska jag ta mig ett dopp i vattnet också tänkte jag :D

Som den sanna skandinav jag faktiskt är så brände jag mig så klart - hellre röd än vit, eller hur var det nu!? hehe
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback