Mystisdag

Sover inte så jättebra för tillfället, tror det beror på att hjärnan går på högvarv mest hela tiden vad gäller packning, städning, sommarplaner, schema de sista dagarna här etc. Inte så härligt att vara trött hela tiden pga dålig sömn men, men hoppas det ordnar upp sig när jag kommer hem :)

Vaknade då vid halv åtta och bestämde mig att börja dagen med ett intervallpass i parken. Blev uppvärmningsjogg, stretch/fys, sprinter x10 och så avslutade med mina älskade trappor 2x3. Var massor med hundägare ute på morgonpromenad också så fick klappa lite söta vovvar mellan varven också - gillas stort!

Sen hade jag skrivit upp på min "att göra innan jag åker hem"-lista att jag skulle äta frukost i hamnen. Så även om vinden var kylig och det inte var supervarmt ute så gjorde jag en liten frukostpicknick och satt i hamnen och läste och mumsade på crossiant, keso/jordgubbar och drack mitt kaffe. Insåg när jag satt där att jag kommer helt klart att sakna att bo i centrum, nära till hamnen, caféer, bageri och att alltid bara kunna sitta och titta på folk.

Bra start på dagen så nu fortsätter vi med volleybollträning, städning, besök hos borgmästaren och dagen avslutas med champions league fotboll hemma hos Margot :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback