Första dagen på första veckan....

... jaha då var det alltså dags att vänja sig vid livet som kommer efter en avslutad säsong. När man är van vid att ha fullt upp med dubbla träningspass, video, besök hos fysion, gym etc så känns ett träningspass/dag som rena, rama semestern vill jag lova! 
När vi fick vårt schema igår så var det nästan så jag började skratta då vår tränare är så fantastisk seriös med sina scheman (uppskattas verkligen då organisation för fransmän inte brukar vara på topp om man säger så!!) men det var ett väldigt tomt schema som visades upp:

Måndag: Somao, som betyder bastu/bad/relax (jag byter dock ut det mot löpning + gym)
Tisdag: Volleyboll 10.40-12.30
Onsdag: Musculation/Gym 10.30-12.00
Torsdag: Volleyboll 11.40-13.30
Fredag: Båtutflykt 10-17 och Grillkväll 19-?
 
Måste ju säga att det är bra att schemat är så luftigt nu med tanke på att min "att göra före jag flyttar hem"-lista bara växer och växer!! Börjar tänka kring packning nu och jag vet fortfarande inte hur det skall gå till att jag skall få ner allt i mina två väskor men jag är ju en mästare på att packa så jag hoppas det löser sig :D
 
Sitter just nu i skolan, min snälla lärare lät mig komma hit på lovet och använda wifi här, vårt är ju för dåligt i lägenheten och jag behövde ladda ner uppdatering till min Iphone så istället för att det ska ta 5 timmar hemma så tar det 20 min här - lycka!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback