Födelsedagsfirande

Igår var det dags för mig att fylla år - åren bara flyger förbi nu för tiden, redan 26 år gammal alltså!

Började dagen med att öppna paket hemifrån och lyssna på fin födelsedagssång över skype från mamma & pappa. Var en väldigt bra start på dagen som sedan fortsatte med sång från laget på vårt gym där alla andra i gymet så klart stannade upp för att höra denna sång, haha..Ett bra och svettigt gympass avklarades innan jag och Anneka tog bussen in till centrum igen för att äta sushilunch :) Var fantastiskt god sushi och jag testade bla sushi med getost-fyllning vilket var himmelskt gott!!! 

Eftermiddagen spenderades sedan på hemmaplan med fikamys hos Anneka med smulpaj & latte, skypesamtal med Aida, middag och allmänt pyssel-

Vid 20.15 knallade vi ner till Paddy´s pub där det var CL-fotboll med massa av tjejerna från laget. Vi drack öl, åt chips, kollade fotboll, tog massa roliga foton, skrattade och hade en riktigt bra kväll. Hon som äger Paddy´s bjöd oss på champagne efter matchen och jag fick en ursnygg hatt i födelsedags present så kvällen slutade väldigt bra (trots att Paris & Zlatan förlorade....)!!
 
Sammanfattningen av dagen blev en väldigt lyckad födelsedag med fina vänner <3
 





 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback