Regn!

Det var ju väldigt längesedan jag vaknade upp till regn så jag skall verkligen inte klaga men lite dålig timing tycker jag allt att regnet har! Jag skulle ju cykla till musculation idag men är inte så sugen på en 20min cykeltur i ösregn så det får nog antingen bli bussen, eller så slänger jag iväg ett sms till Anneka och kollar om hon kan plocka upp mig - hon har ju bil idag :)
Vi skall utnyttja bilen lite till och nog ta oss till Lidl och bunkra upp med billig mjölk, toapapper, äppeljuice, städartiklar m.m.
Sen är det ju som vanligt kvällsträning och idag väntar väl den stora utskällningen efter lördagens förlust...... tur man inte förstår allt som kommer att sägas :S !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback