Quimper-Vannes

Matchen var som sagt ingen höjdare från vår sida men nu med några timmars distans så tror och hoppas jag att vi som lag kan dra nytta av den här matchen och komma tillbaka starkare än förut för Quimper fick oss att blotta alla våra svagheter i vårt lag på en och samma gång! 
Allt före matchen var kanon och vi var laddade till tusen, inspiken var hetsigare än förut och derbykänslorna syntes både på lagen och på publiken. Jag har aldrig sett en så fullsatt hall förut och det skulle vara intressant att veta hur mycket folk det var på matchen, skall se om jag kan luska ut det via någon tidningsartikel. Kan nog ärligt säga att jag aldrig spelat i en hall med den stämningen förut, det var bättre stämning än på SM-finalerna i Rönnehallen och då är det bra ;)
Matchen då ja, det kändes som att de var bättre på alla positioner och i alla moment igår. Vi var inte beredda på den offensiven de kom med och på att möta den typen av spelare. Jag tror att alla trodde att spelarna skulle slå in i vårt block bara vi följde gameplan men dessa spelare är bättre än så, det är klart att de kan ändra sitt anfall om det behövs. Jag tyckte det var som att spela mot internationellt motstånd med landslaget, det var ungefär samma tempo som vissa landslag har. Så det var trist att vi inte kunde prestera bättre men jag hoppas som sagt var att vi börjar träna bättre och på så sätt kan höja oss ordentligt till returmötet i februari!!
Mitt internet tyckte det räckte med bilder nu så detta är vad jag kan bjuda på från gårdagen:
 
 Anneka myser i bilen före avfärd!


 Cool passare i sina solbrillor

 Två blondiner och Michel snackar ihop sig.. 
 Uppvärmning i våra nya kläder :)

 
 Kaptenen Milena showar loss i tränarens stråhatt!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback