God morgon :)

Blev morgonpromenad idag också - älskar att komma upp tidigt på morgonen och känna att man gjort något innan träningen drar igång!

Den här dagen innehåller som vanligt video + träning men sen är det ganska blankt vad jag ska hitta på.. borde ta mig till den stora carrefour, eller eventuellt till Lidl igen och shoppa lite men vet inte riktigt om jag orkar och om det egentligen behövs.. kommer bara hitta massa bra saker som jag känner att jag "måste" ha och göra av med onödiga pengar.. men, men vi får väl se vad som hittas på :)

Anneka och jag pratade iallafall om att äta tacos ikväll och ha fredagsmys så det vore ju härligt :) Men det får mig att sakna mina pärlor i Ängelholm som jag ofta spenderade just de där fredagsmyskvällarna med tacos, cola och lösgodis från Bogarts... kan ju fixa allt utan lösgodiset här iallafall men oj vad jag längtar efter lite lösgodis så är det någon som vill skicka en påse så är det fritt fram ;) min nuvarande adress är:

Andréa Jacobsson
19 Place du General de Gaulle
56000 Vannes
FRANCE

Ska ju flytta snart hoppas jag men när det blir vet man ju aldrg och det kanske dröjer innan jag lyckats luska ut min nya adress men kommer ha kvar mitt namn på min gamla brevlåda ändå :)

Mina fina saknade stjärnor!

Kommentarer
Karin säger:

Shit, va snygga vi är! Saknar dig Andy <3

Svar: Ja men eller hur ;) Saknar dig också Kartan!!
Andréa

2012-10-28 | 17:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback