Spelarpresentation :)

Tänkte att jag kanske skall presentera mina lagkamrater - de som jag ser i princip varje dag, oftast flera timmar/dag.. det är en skön grupp tjejer, alla med sina personligheter och egenheter och jag skall försöka beskriva dem så bra jag kan!

 


Vanessa - vår libero från Peru som trots att hon inte pratar många ord engelska eller franska alltid skrattar, förklarar och delar med sig av sin rutin. Hon har ju faktiskt spelat mot några av världens bästa spelare X antal gånger så det gäller att lyssna ;)

Mischa - Vänsterspiker från Tjeckien som bott i Frankrike i massa år och pratar flytande franska. Hon är alltid glad och har ett skratt som verkligen smittar av sig! På sommaren spelar hon beach med Vendy, de har varit/är även tjeckiens landslag. 



Margot - vår franska passare som inte säger så mycket men tror det mer beror på språket, hon kan om hon vill ;) Börjar lära känna henne mer och mer och hon är riktigt rolig!



Milena - vår rutinerade serbiska lagkapten som alltid har en klubba i munnen. Hon är lång, smal, har ett enormt block och den sötaste dottern man kan tänka sig!



Sophie - center från Frankrike och är lagets roligaste person. Hennes smeknamn är "mobbaren" då hon alltid retas med allt och alla. 


Nicki - serbiska vänsterkanten som har ett humör man inte gärna bråkar med och man vet aldrig riktigt om hon kommer skratta eller se ut som hon ska döda dig. Men hon har en sjuk humor och är hon bara på rätt humör så hon är riktigt rolig :)  



Lucile (i blå sjal) - även hon fransyska som spelar på passarpositionen. Hon försöker alltid lära mig franska, skämtar om det mesta och är en person med gott hjärta!


Vendy (glasögon) - Mischas beachpartner som spelar på centerpositionen i vårt lag. Hon är en fitnessfreak och tränar alltid i smyg, haha.. Även hon från Tjeckien!

Martina - Lagets prinsessa som alltid är välklädd, sminkad och fantastiskt söt. Har en grym servmottagning och defense, och är en klippa på vår vänsterkant!

 
Anneka - min klippa här i Vannes som alltid bjuder på ett leende och får mig att kunna vara mig själv. Hon är en träningsvillig och ambitiös spelare som spelar på både pos. 2 & 4. 
 
Är det något mer ni vill veta om mina lagkamrater!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback