1:a November!

Då var det alltså November - vart tog Oktober vägen???
Gissar att svaret på den frågan innehåller träningar, matcher, pluggande, fika, middagsdejter, upptäckande, flyttande, packa/packa upp, tårar, glädje, skratt, franska och mycket, mycket mer.
 

Nu är det iallafall november och det är bara en månad kvar till man får börja förberedda för julen. Jag och Anneka har lovat varandra att vi skall göra varje dag i december till något extra och fylla dem med julpyssel, bakning, förberedande av julklappar, och massa annat juligt :) Jag ska försöka följa julkalendern också, blir en mysig tradition!
 
Men för att leva lite mer i nuet så fick jag igår tillgång till min nya lägenhet och jag är nu nästan helt uppackad, men allt är inte på sin plats ännu! Ska fota när allt är i ordning så ni kan få se min nya lya :) Den är lagom stor för besök så nu är jag redo för alla typer av besök - välkomna!!
 
Idag har Bretagne bjudit på allt från strålande sol till hagelstorm så det där med växlande väder stämmer verkligen! Var riktigt kallt att cykla hem från träningen i vind och regn utan vantar så från och med nu är det alltid vantar på som gäller!!
 
Nu blir det en powernap innan träningen - hoppas på en rolig och bra träning ikväll, hade behövt det idag känner jag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback