Sommar!?

Hel galet att det redan är juni och en massa underbara och roliga saker har hänt den senaste tiden.. måste nog helt enkelt ta upp min blogg igen, är så härligt att titta tillbaka och minnas! Får bli inlägg om äventyret på Irland och det magiska bröllopet i Linköping <3

Idag hade jag stängningen på jobbet vilket alltid är lite ångestbetonat då jag är rädd för att ha glömt låsa, larma, stänga fönster etc.. men det viktigaset är ju iaf att alla barnen blev hämtade och inget barn är kvarglömt och den uppgiften hoppas jag att jag klarade av iaf ;)

Kvällen kommer tillbringas hemma hos Oskar eller på torget för att se Sverige spela EM-match mot Ukraina, spännande spännande! Är alltid så roligt med mästerskap då hela landet verkligen lyser upp och det blir sådan stämning :) Minns alla gånger jag suttit på uteserveringar med roligt sällskap och hejjat!!

Jaha, nästa grej som står på agendan är att jag snart slutar jobbet.. bara 7 arbetsdagar kvar innan jag lämnar min arbetsplats som jag ändå hängt på i över 1½ år. Är lite blandade känslor att lämna kollegorna och framförallt barnen.. En flicka sa som svar på tal när jag berättade att jag skulle sluta "men, hur ska det gå för mig då?" - älskar dem!

Då blir det middag och lite fix innan jag trampar bort mot fotbollen :)

Kommentarer
Karin säger:

Kuuul med bloggande! Woo!

2012-06-12 | 07:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback