SEMESTER!

Idag var det sista dagen på jobbet och dagen hade inte kunnat vara bättre :)
Tillbringade alla mina 5 arbetstimmar ute på gården med pusslande, cykling, gunga m.m och vi hade det så där lagom lugnt och mysigt mest hela dagen!
Många kramar och avsked men iställer för att säga hejdå så säger vi att "vi ses i augusti" för då har jag redan bokat in återbesök :) Och mina "stora" barn ska få komma å titta på en landslagsträning har vi bestämt, de kommer att vara så laddade - å jag med om jag känner mig själv rätt, hihi :)

Samtdigt som man avslutade ett kapitel i livet så håller ett nytt på att ta form.. det är inte helt klart kring något ännu men innan den sista juni så skall min framtid vara planerad och färdigstrukturerad så då kan jag äntligen få gilla det på riktigt och få berätta vad som händer i mitt liv... men fram till dess får ni fortsätta vara nyfikna :)

Imorgon blir det träning, packning och hemkörning för mig och sen väntar en helg i Harplinge med ridning, bröllop och kvalitetstid med vänner & familj <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback