Landslaget!!

Tyckte att det var dags att damma av den här gamla rackaren nu när landslaget drog igång. Hade ju planerat uppstarten redan för en vecka sen men vi har haft fullt upp så det fick bli idag istället, bättre sent än aldrig :)

Har inlett sommarens landslagsprogram med en träningsvecka i Katrineholm där vi bott på underbara hotell Statt. Till min stora lycka var juicepressen framplockad till frukosten igår vilket förgyllde hela min dag :)
Vi är ett glatt gäng som är med men oj så mycket frustration finns i en ringrostig kropp!!! Dock börjar väl allt falla på plats mer och mer för varje dag som går så man kan ju hoppas att man är på topplagom till matchstarten mot Japan i Universiaden i..... KINA!!! Ja, ni läste rätt, vi ska åka till Kina för att lira volleyboll, tror inte riktigt man fattat det ännu, kommer nog inte göra det förrän vi kommit dit! 
Tror det blir bäst att punkta upp en massa saker som hänt i veckan, hade blivit för långt inlägg om man skulle berätta om allt.. Detta har veckan i Katrineholm innehållit:

* Omställning till "China-time", uppstigning 5.45!
* Hotellfrukost <3
* Blåmärken
* Träningsvärk
* Tvätt med mig och Aida som de två "tvättbitcharna" som styr och ställer ;)
* Sällskapsspelande
* Filmkväll
* Monsterbehandling av en ond axel, ajajaj
* Hejjandes på Becca i sim-VM!
* Spa-kväll
* Bachelor :P
* Undervattensrugby

Det var ett smakprov på den veckan och nu styr vi alltså bussen mot Vallentuna för en ny vecka. Hoppas hinna med att träffa lite annat folk också, och vi börjar med att min Jacob kommer ut ikväll <3 sen hoppas jag på att hinna säga hej till Viccan och Becca kanske också om jag har tur :)

Veckans citat: "De där testiklarna (känselspröten) på fjärilar" - Rebecka L

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback